miercuri, 18 iunie 2008

De la omul modern la omul cavernelor

0 Comentarii

Prea iritat de prostia omenească, incababil să-mi exprim liber opinia, putând fi catalogat drept rasist sau cine mai stie ce, privesc în jur şi simt că nu mai suport ce văd. Mi-e jenă că sunt de aceeaşi naţionalitate cu mulţi confraţi, mi-e jenă că sunt român, un popor de furi, sclavi şi manelişti. Prostia ne caracterizează neamul de atâta amar de vreme. Prostia, laşitatea şi "pupincurismul". Mi-e atât de silă de tot ce mă înconjoară şi de ceea ce văd chiar şi atunci când merg la o simplă plimbare prin pitorescul nostru oraşel.
Atât de mult mă irită când trebuie să aştept la semaforul pietonilor să trec odată, dar nu e vorba că m-ar deranja aşteptarea, mă deranjează prostia celui de lângă mine ce ronţăie seminţe de floarea-soarelui şi ţine în mână un telefon destul de vechi, de la care se aude o manea (din cele trei ce încap în memoria supertelefonului). Aceasta ne reprezintă naţia: seminţele scuipate pe stradă şi maneaua. Problema cea mai grava o reprezintă acestă boală numită incultură,boală extrem de răspândită.
Poate totul e doar produsul evoluţiei, conform teoriei lui Darwin, poate acest lucru reprezintă evoluţia noastră ca naţie, cel mai grav e că statisticile sugerează mai mult o involuţie. Dar până unde această involuţie?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Go stats