sâmbătă, 13 septembrie 2008

Iubind un inger

0 Comentarii
Lumina dulce
De'argint si roua
Ma orbeste!
Nu pot sa te privesc!
Inceteaza sa ma chinui!
Vreau sa pleci,
Dar totusi te iubesc.
Mireasma ta ma inconjoara
Esti un vis aievea langa mine
Nu cred, tu nu existi!
Nu pot iubi himera mintii mele.
Parca simt prezenta ta...
Sa fii chiar tu aici?
Dar sunt un muritor..
Graieste-mi! De ce-ai venit?
De ce imi chinui sufletul si mintea
Cu a ta atingere divina?
Mi-atat de greu sa iti rezist..
As vrea sa te sarut,
Sa te cuprind..
Simturile-mi sunt orbite de prezenta ta..
Dar nu si mintea..
Un muritor indragostit
De-un inger
Ce e acum aievea.
Cad in genunchi si-ti cer:
Ia-mi viata acum!
Nu pot trai daca tu pleci!
Prea mult eu te-am privit!
Sunt orb si surd si mult...
Doar gandurile-ti mai soptesc
Ce simt acum...
Nu ma lasa singur pe drum!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Go stats