sâmbătă, 14 februarie 2009

Te iubesc formal?

0 Comentarii
Deja 14 februarie a venit, dar pe mine tot in fata unui monitor cu vesnice nemultumiri, intrebari fara raspuns sau meditadii/drame, sau cine mai stie ce mai trece prin cutia "mea cu ganduri" (nu-mi apartine expresia). Nu vreau sa incep cu o nota pesimista cele 3 ganduri ce ma chinui sa le tastez la o ora mult prea tarzie pentru o gandire fluenta si rationala, dar nu pot sa ma abtin sa nu critic, nu in sensul rau, adoptarea cu atata usurinta, aproape lingusitoare, a unor obiceiuri formale. Pana la urma, analizand contextul contemporan si ce implica 14 februarie, totul se reduce la un formalism. De ce sa parem mai indragostiti doar atunci? De ce sa ne aratam dragostea nemarginita doar atunci? De ce sa iubim mai mult doar atunci? De cadouri nu mai vorbesc, daorece nu cred in ele, dar asta e deja o alta idee si divaghez prea mult. Revenind! Aerul formal pare sa fi inconjurat aceasta sarbatoare mult prea mult. Nu critic "imprumutul", dar atac formalismul si formele lipside de fond. Mi se pare o ipocrizie crasa sa iubesti vadit si sa fii indragostit o zi, dar in rest? Suntem mai putin indragostiti? Conceptia mea despre o relatie si despre 2 persoane indragostite, se rezuma la o doza de consecventa, la un perpetuu "te iubesc" si la o "indragosteala" vesnica, nu doar intr-o zi suntem mai draguti cu cel de alturi si iubim mai mult. Dar oricum, doar nu am somn si parerea mea oricum nu conteaza prea mult intr-o lume atat de mare. Sa fiti mereu iubiti!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Go stats