vineri, 5 iunie 2009
1 Comentarii
Cuvantul cel mai potrivit pentru cateva saptamani de examene in care a trebuit sa memorez carti si carti... Am fost lenes un semestru, dar in cateva saptamani am muncit cat pentru un an. Desi nu ma plang in privinta rezultatelor, chiar sunt mai mult decat satisfacut de ele, nu sfatuiesc pe nimeni sa-mi urmeze exemplul. Importanta invatarii cursurilor intr-un mod regulat se vadeste in pragul examenelor, cand poti face fata doar cu 4-5 cafele pe zi, 5 ore de somn pe noapte, pentru a lua note destul de bune pentru "buget".
De ajuns cu lamentarile! Imi cam pica ochii in gura, dar mi-am amintit ca pe undeva pe jos exista un cablu pentru net, sa va impartasesc un videoclip deosebit de pe youtube.com. Siropos, emotionant, plin de caldura si energie pozitiva, de iubire, sensibil... mai bine vedeti cu ochii vostri:

One Response so far

  1. hruby says:

    superba melodie... imi place mult!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Go stats