luni, 29 iunie 2009

Ea este Pufi

0 Comentarii


Cum nu prea am multe de făcut în perioadele cu vreme mohorâtă, m-am hotărât sa vă fac cunoștință cu cel mai tânăr membru al familiei: un hamster chinezesc, primit de la iubita mea acum vreo două luni. Mănâncă orice, în afără de dulciuri (nu le sunt recomandate). Este foarte activă atâta vreme cât nu stă în acvariul ei, în rest doar mănâncă și doarme.

Un fapt trist este că zilele îi cam sunt numărate, conform statisticilor, doarece trăiește în medie 2 ani.

Una peste alta, recomand tuturor iubitorilor de animale această specie de hamsteri datorită ușurinței cu care pot fi întreținuți.

Necesită schimbarea la 2-3 zile a rumegușului precum și a apei (dacă e mai des, hamsterul nu se supără), o pungă de rumeguș în comerț costă aproximativ 5 lei și vă ajunge cam 1-2 luni, mâncare specială pentru rozătoare deasemeni se găsește la orice pet shop, o cutie costă cam 5 lei și vă ajunge cel puțin o lună pentru un singur exemplar de hamster.

Despre acvariu sau cușcă specială.. ce pot să vă mărturisesc este că l-am primit cu un acvariu mediu spre mic. Nu vă recomand să vă achizitionați acvariu pentru că nu puteți pune sub nicio formă sticluțele de adăpat, prevăzută special pentru cuștile cu gratii (nu am reușit să găsesc o sticluță și pentru acvarii). Personal am făcut o improvizație pentru a reuși să a agăț de un perete al acvariuliu. Cum vă ziceam, recomand cușca cu gratii specială pentru hamsteri, costa la fel de mult ca și un acvariu decent pentru un singur hamster, deci nu merită să-l chinuiți doar cu un simplu acvariu ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Go stats