marți, 23 iunie 2009

Imi pare rau...

0 Comentarii
Un amalgam se contureaza, nu vreau sa accept imaginea creata de un pictor nebun..un demiurg al vietii si-al destinului. Ma simt atat de atasat de oameni, de locuri... Mi-e greu sa accept plecarea ca pe un viitor ireversibil si sincer, sufar. Un lucru e cert, de-ar fi sa dau timpul inapoi, nu as mai face acelasi pas.. Sunt o fiinta mult prea slaba, sau cel putin asta tind sa cred despre mine intr-o autocritica subiectiva, sunt incapabil sa cresc, sa ma maturizez... Traiesc inca intr-o lume puerila.
Imi cer iertare pentru ca nu am fost un priten adevarat in fiecare moment.
Imi cer iertare pentru ca v-am gresit adesea.
Imi cer iertare pentru ca am fost un ipocrit.
Imi cer iertare pentru ca nu am avut timp...
Imi cer iertare pentru tot,
Imi veti lipsi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Go stats