luni, 15 iunie 2009

Viitorul apropiat

2 Comentarii
Mai că nu-mi vine să cred că a venit vacanța și pentru mine! Dar odată cu ea simt cum scurgerea ireveribilă a timpul îmi trezește sentimente nu din cele mai vesele.
Astăzi mi-am cumpărat un bilet dus spre Londra pe 30 septembrie. Nu mă simt prea bine în postura neputincioasă de a nu putea lupta cu un dușman redutabil.. nici măcar nu mă pot angaja într-o asemenea luptă așa că nu pot decât să mă resemnez și să accept totul ca pe un ”normal” aparent.
Mă mai uit incă o dată la bilet... chiar plec...departe de toţi, un an universitar...

2 Responses so far

  1. Hruby says:

    colegu'! ai sa ne lipsesti! un an intreg! 2 sesiuni... stii ce inseamna asta... ! ca rupi pt un an un trio destul de bun (zic eu)! oricum eu unul te astept in anul 3 sa ne impartasesti din experienta ta magnifica si sa te reintegrezi in acul trio! sunt sigur ca si al treilea gandeste la fel!

  2. Ionut G. says:

    O sa va duc f mult dorul!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Go stats