miercuri, 5 august 2009

Experienta Friedensgrund

1 Comentarii
Dupa doua saptamani am revenit din Slovenia plin de optimism si voie buna, pana am intrat iar pe teritoriul romanes.. Frumoasa tara, pacat de locuitori! Calatoria dus-inators a fost istovitoare. In medie am calatorit 2 zile cu trenul pana in Ljubljana si de acolo in Sticna. Voi rezuma doar in cateva fraze ce a fost, restul puteti vedea din fotografii.
Doua saptamani, tineri din 9 tari adunati intr-un loc unde nu au mai existat granite, dispute, diferente culturale si religioase. Cuvintele oricate ar fi, ar fi de prisos..
Oboseala si nostalgia nu-mi permite sa public mai multe detalii, dar cand voi fi in stare promit sa revin cu intreaga poveste!
Fotografiile le-am publicat pe http://www.protos.3x.ro
Enjoy!

One Response so far

  1. Teo says:

    Vii la blogmeet?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Go stats