marți, 1 septembrie 2009

Dulce Românie!

0 Comentarii

Încerc să mă simt român, cu tot ceea ce presupune acest cuvânt, dar sincer nu pot! Poate nu fac suficiente eforturi pentru a-mi iubi țara, cine știe!? Nu prea am stat să meditez asupra faptului, dar nici nu cred că o voi face prea curând. Până una, alta, mă uitam aseară la Tv și am rămat tâmpit când am văzut cum unii pot avea pensie, auzi dom'le, pensie, de 200 - 300 milioane de lei vechi!! Brusc am avut nevoie de o lămâie să-mi astâmpăr greața urmărind unele declarații cum că săracii oameni chiar au muncit pentru a avea o asemenea pensie și ar fi chiar nedrept să le scadă la o sumă mai mică. Cuma mama, mamei lor să fie nedrept??? Da bunicuța mea săraca, scumpa mea bunică, care a muncit o mulțime de ani și acum are doar vreo câteva milioane pensie, asta e drept?? Cum rămâne cu restul bătrânilor din aceeași categorie cu buni mea??? Cum mă pot simți român în asemenea condiții? Cum pot fi mândru de a fi român??
În concluzie (prefer a încheia aici revolta verbală, pentru a nu fi nevoit ulterior să modific articolul), România e o țărișoară frumoasă, păcat de cei ce o reprezintă și o conduc. Sunt ca și crema cornulețelor fragede. Numai bine!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Go stats