marți, 6 octombrie 2009

Ganduri din Durham

1 Comentarii
Chiar ma miram cum de bate mereu vantul pe aici si nu mai ploua! Sunt deja de o sap in Durham si inca nu am apucat sa vad zilele mereu ploioase specifice Angliei, dar uite ca azi toata ziua a plouat si din spatele geamului, dintr-o sufragerie mult pre mica si rece ma chinui sa prind semnalul wireless al unui net gratuit..
Nu m-am mai simtit de mult atat de singur, atat de departe de toti, dar cu toate acestea prefer sa nu intalnesc alti romani, dar uite ca pana si aici au ajuns cersetorii romani, spre marea mea scarba...
Apropo de asta, mi-am amintit acum o intamplare din aeroport din Londra (Stansted), cand am mers la verificarea identitatii, (dupa ce calatorisem cu o intreaga satra cu tot cu purandei in acelasi avion) toti se bagau inaintea mea si la un moment dat, mi-am cam pierdut rabdarea si am mers inaintea unei tiganci la ghiseul respectiv. Imediat mi-am primit mustrarea de la doamna ce-mi verifica pasaportul, cum ca m-am bagat in fata unei doamne! Nu vreu sa continui cu toate gandurile ce mi-au venit instant in minte pentru ca as da in xenofobism. Pana la urma asta e! Oricum ,orice am face specimenele ce canta pe pod la acordeon si cersesc cu handicapul la vedere vor exista peste tot cu buletin de Romania, asa ca, sa fim tot mandri ca suntem romani!!
P.S. De va vine sa credeti sau nu, poza e la 1 minut de centrul orasului unde sunt acum. Nu prea vom vedea la noi asa ceva curand, nu?

One Response so far

  1. Fiindca ai participat la SuperBlog 2008, vroiam sa-ti multumim inca o data ca ne-ai fost alaturi la prima editie. Totodata, avem si o veste buna: organizam si

    SuperBlog 2009 - acum, cu sponsori din mai multe domenii, premii mai valoroase si repartizate mai echilibrat. Am imbunatatit multe dintre aspectele pe care ni le-ati semnalat anul trecut si speram sa continuam impreuna aceasta competitie.

    SuperBlog 2009 incepe astazi, insa inscrierile continua. Daca ai timp si inspiratie, te invitam sa te inscrii. Poti afla procedura de inscriere accesand
    http://pcnews.ro/2009/09/11/superblog-2009-primele-detalii/
    iar aici este publicat comunicatul de presa din care poti afla care sunt sponsorii si premiile de anul acesta:
    http://www.swissplan.biz/stiri/SuperBlog-2009,

    precum si prezentarea in imagini a galei de premiere de anul trecut.

    Astazi s-a publicat deja prima proba la http://pcnews.ro/2009/10/15/superblog-2009-ziua-1/

    Daca te inscrii pana luni, 19 octombrie 2009, la ora 9AM, primesti un bonus de 30 de puncte din partea noastra.

    Iti dorim succes si speram sa te vedem printre participanti si castigatori!
    PCNews.ro si SwissPlan.biz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Go stats