vineri, 2 octombrie 2009

Sclipiri

0 Comentarii
Uite ca am ajuns si in Durham, un oras studentesc mic, de numai 50.000 locuitori, cu o catedrala uimitoare si langa un castel de o arhitectura magnifica! Un orasel plin de studenti din toate colturile lumii, un orasel aglomerat, parca lucuit numai de tineri! Universitatea este a 3-a ca vechime din UK si are 13 colegii, deci nici nu se compara cu vreun centru universitar din Romania! Imi pare rau ca nu am inca internet in casa unde locuiesc ca sa ppostez si cateva poze, asa ca sunt nevoit sa tastez de la o biblioteca publica, unde permisul este GRATUIT, nu ca la BCU Iasi :P
Clima pare deja mai mult decat pot suporta, imi place vremea racoroasa si mai mohorata, dar parca pe aici deja e prea mult frig si soarele nu l-am vazut prea des!
Sunt curios cum va fi noul an universitar! Traiesc aceleasi emotii ca si in anul I de Facultate :) cu exceptia ca aici chiar nu stiu la ce sa ma astept, dar cu siguranta voi posta si pe blog orice impresie!
Preturile sunt cam mari pe aici... sa platesc 3 lire pe o bere sau 300 lire pe chirie, sau la camin 4600 lire pentru un an universitar.. pf.. deja mi se pare cam scump! Pe aici e mai ieftin sa-ti cauti chirie decat sa stai la camin! Inversiune fata de ceea ce eram obisnuit!
Ca si concluzie, totul e frumos si roz, atata vreme cat iti permiti!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Go stats