miercuri, 18 noiembrie 2009

Lumiere Festival 2009 - Durham

0 Comentarii
Acum o săptămână am văzut pe undeva un anunț: "Lumiere Festival in Durham..bla,bla.." Nu prea aveam idee despre ce era vorba, așa că mi-am propus să particip și eu ca un simplu "privitor" curios. Ce vă pot împărtăși e că unele lucruri mi s-au părut cu adevărat interesante, cum ar fi proiecția de imagini pe catedrala de aici, însoțite de un acompaniament sonor, dar au fost și unele banalități, precum o scară luminoasă sau un simplu laser verde, ale căror semnificație cu siguranță mi-a scăpat și acum nu le pot aprecia valoarea. Am relizat chiar și un mic filmuleț în care am insistat pe jocul de imagini proiectat pe catedrală, dar pe lângă aceasta puteți viziona și ale "lucruri luminoase" ce au fost expuse prin tot orașul.
Las imaginile să vorbească în continuare și nu vă mai pot dori decât vizionare plăcută!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Go stats