luni, 16 noiembrie 2009

Secularizarea

4 Comentarii
Când din cer coboară
Un gând, o stea, o revelație,
Într-o lume ipocrită
Nu mai există nicio speranță
De-a fi acceptată.
Într-o biblică Sodoma
A existat un Lot,
Dar într-o modernă Gomora
Nu mai există nici un drept.
Ne-am abătut cu toții
De la calea mântuirii,
Ne-am vândut de mult
Și  fărâma unui suflet
Ce-ar fi putut să ne ofere
Calea, drumul și speranța.
Viciul.... plăcerea...
Par mai dulci
Până și decât mierea.
Dar suntem simpli călatori.
Ce va fi după,
Ne mai gândim?

4 Responses so far

  1. cipslim says:

    nu are rima!
    Ideea e buna, mesajul puternic...
    nu rimeaza, nu are ritm, nu inteleg sa fie o poezie doar daca inversezi o anumita ordine gramaticala.

  2. Ionut G. says:

    Poezia nu trebuie sa fie limitata de rima sau ritm, cazul poeziei contemporane. Pe unii ii socheaza aceast gen de poezie, altii o apreciaza. Eu, de exemplu, ma numar printre cei ce au fost socati la vederea primei poezii de acest gen, dar cu timpul m-am impacat cu ideea ca nu exista norme in ceea ce inseamna exprimarea poetica(vezi in special dadaismul). Cred ca e domeniul cu cele mai putine reguli..

  3. cipslim says:

    Inteleg dar asta ce ai scris tu pot sa o calific ca proza deoarece scris fara versuri are acelasi inteles si e mai usor de urmarit.
    Imi plac anumite poezii din astea fara rima dar totusi au un ritm, au ceva care le identifica a poezii.
    Nu sunt critic literar nici poet dar sunt contemporan :). Avangarda este 90% porcarie, 9% mediocritate si 1% geniu pur.
    Asa ca... choose wisely.

  4. Ionut G. says:

    In nici un caz nu pot fi din cei 1%, tot ce scriu..simple ganduri, iluzii...sunt prea bland cu mine! Sunt porcarii, dar efectul redactarii lor e minunat, un efect de catharsis pe care pana acum nu l-am putut gasi in alta parte. Indiferent daca e bun, rau, mediocru.. e eliberator si nimic nu poate egala asta! Desigur ca mi-ar placea sa exista si calitate, dar cei mai multi au atins asta post-mortem din pacate..
    Numai bine!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Go stats