miercuri, 2 decembrie 2009

Rugă

2 Comentarii
Cuvintele curg în șiroaie de lacrimi,
O rugă în taină se-nalță spre Tine:
Mii de păcate-mi apasă pe suflet,
M-am ascuns printre salcâmi
De frica și rușinea faptelor mele.
Mai asculți cuvântului robului tău?
Mă simt singur, deznădăjduit...
Ajută-mă!
Sunt slab, credința mi-am pierdut-o..
Ajută-ma!
Nu mă da pradă Satanei,
Ai milă de mine, Tată ceresc!
Nu-mi da poveri ce nu le pot duce,
Ispita de-acum aș vrea să o trec!
Puterea-mi lipsește,
Dar vreau s-o găsesc
Și pe calea ce-o caut,
Călăuză să-mi fii,
Părinte Ceresc!

2 Responses so far

  1. cipslim says:

    Asta da!
    Aici pare scris din suflet, si ritmul de final este inspirat.

    Stii ce sa faci, incearca sa le si reciti si sa te inregistrezi air apoi sa le asculti. O sa observi lucruri pe care in scris nu poti sa le identifici.

    Oricum, de departe asta e una de pus la clasor.

  2. Ionut G. says:

    Multumesc pentru sfat! Voi incerca sa aplici metoda si sa descopar acele lucruri pe care in scris le trec cu vederea.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Go stats