vineri, 12 martie 2010

Cum si de unde downlodăm? Tutorial în 9 pași simpli.

0 Comentarii
Aș fi ipocrit să afirm că din când în când nu îmi bag nasul pe un site de torente și mai scot câte ceva. În acest articol voi explica cât se poate de detaliat cum puteți downloda cam orice vă trece prin minte. Pentru a reuși cu succes, trebuie să urmați acești pași:
1. Pentru început trebuie să descărcăm un program ce poate deschide torrentele (niste fișiere de dimensiune mică, de obicei cu extensia *.torrent ce indică adresa exactă de unde se va downloda ceea ce am ales). Recomand utorrent, datorită consumului redus de resurse, precum și ușurinței de a fi folosit. Îl puteți donwloda gratuit de aici. Încercați întodeauna versiunea stabilă decât cea beta, nu e greu de înțeles de ce.
2. Apăsați download now, apoi run.

3. Odata deschis programelul arata cam asa:

4. După ce am terminat de instalat, intrăm pe http://www.torrentz.com/ și in bara de search, tastăm ceea ce ne interesează. De exemplu: Spore, apoi dăm click pe search sau apăsăm tasta enter.

5. Va apărea o pagină cu rezultatele. Sfatul meu ar fi să intrați doar pe linkul ce in dreapta lui este bifat ca in foto de mai sus. Eu voi intra pe primul link afișat: Spore RELOADED, apoi se va deschide o pagina ca aceasta:
6. Aici aveți mai multe siteuri ce găzduiesc torentul ce ne interesează. Eu prefer de obicei să îl iau de pe thepiratebay.org. Chiar dacă alegeți alt site din lista asta, ceea ce va urma, în mare parte este la fel.
7. După ce dați click se va deschida o pagina ca în foto de mai jos, principul pe care îl urmați de acum este să cautați unde scrie ”download this torrent„
7. Click pe download this torrent, apoi Open sau Save. Eu aleg open din comoditate.
8. Dacă dați open, fișierul va fi deschis cu Utorrent.
9. Alegeți locul unde doriți să se descarce fișierul si apoi OK.
 Felicitări! Acum știti cum să descărcați orice aveți nevoie!!! Desigur, există și unele subtilități și detalii in a folosi Utorrent, dar bazele le aveți. Mult spor!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Go stats