duminică, 21 martie 2010

Experiența unei burse ERASMUS 6

0 Comentarii
După mii și mii de nervi, am reușit să-mi finalizez dosarul și să-mi trimit singur dosarul la facultatea unde doream să ajung. Chiar dacă ești programat să fii trimis abroad, trebuie să fii acceptat de universitatea gazdă pentru a fi acceptat definitiv.
Între timp, mă mai interesasem ce înseamnă bursa asta, câți bani ai nevoie în plus, pentru că trebuie să recunosc, asta mă interesa destul mai mult, îmi vor ajunge banii sau nu. Cert este că am primit numai extreme drept răspund. Mai întâi urechile mele au auzit că banii sunt deajuns să supraviețuiești.FALS Apoi, un binevoitor student masterand/doctorand etc, tralala... mi-a zis că a mai cheltuit cam 4.000 euro.
Mă cam înțepa inima când am auzit. Păi de unde naiba scot banii aștia? Dacă îi aveam probabil că nu mai mergeam cu Erasmus, mergeam doar într-o vacanță și gata. Daaaar adevărul e undeva pe la mijloc... Aș strica tot farmecul să spun tot de pe acum :P vă mai las.
Universitatea, marinimoasa noastră Universitate, a binevoit să ne aloce un fond de 200 euro, echivalent în lei, pentru transport. Păi maică dragă, voi, cei care ați acordat fondul asta, când afost ultima dată când ați mai ieșit la plimbare? A? Dar nu sunt nemulțumitor! Îmi voi lua o bicicletă și mă duc cu ea în UK cu 200 euro! Lăsând miștourile, cei 200 euro sunt ridicol de puțini, nu mi-au ajuns să îmi acopar traseul complet pentru un dus și-un întors. Dar decât nimic, acceptăm și firimiturile de la masa stăpânilor.
Bine că mă vedeam și eu terminat cu toate și cu banii în cont! De acum încep gândurile... voi fi singur, ce voi face...smiorcăieli bine mascate și nimic mai mult. Mereu mi-a fost greu să-mi înfrunt destinul. Să stau vânjos cu pieptul înainte și încerc să lupt! Îmi lipsește spiritul!
Un ”La revedere” doare foarte tare când iubești..
(va urma)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Go stats