vineri, 7 mai 2010

Experiența unei burse ERASMUS 7 - Plecarea

0 Comentarii
După cum am mai menționat, biletul de avion mi l-am cumpărat din timp la compania Blue Air, low cost, în mod evident, dar am uitat să mai iau în considerare faptul că ajung în capitala londoneză, adică la 300km față de orașul unde trebuia să studiez ulterior. Detalii la vremea respectivă.
Deja primisem banii, actele erau aproape terminate, totul era batut în cuie. There was no way back, așa că am mers tot înainte! Cum nu putea totul să fie ca pe roze până la plecare, aflu că trebuie să semnez contractul de studii și trebuie să ajung la facultate cu o zi sau două înaine de a pleca, ceea ce mi se părea ridicol. Păi bine, dacă plec cu o bursă Erasmus, de ce trebuie să-mi mișc fundul iar până la facultate și înapoi acasă cu o zi-două înainte să plec?? În fine... am făcut-o și pe asta. Am semnat contractul primul din facultate, am aflat că prisesem și bugetul.
Deja începeam să mă rup de realitate, timpul avea alte dimensiuni pentru mine în acele zile. Despărțiri, desparțiri...la revedere etc. Dar trebuiau făcute și astea...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Go stats