duminică, 13 iunie 2010

Experiența unei burse ERASMUS 8

0 Comentarii
Au trecut aproape 8 luni de când am plecat, totul pare atât de departe, dar totuși timpul a trecut repede.. fără să-mi dau seama am clipit și m-am trezit după opt luni... în fine.. trebuia să-mi continui povestea neterminată:
Am plecat până la la urmă spre Marea Britanie cu bursa mea ERASMUS. Poi zborul cu o companie low cost a fost plăcut, nu am de ce să mă plâng. Mâncare de doi lei și prețuri uriașe, dar apa plată e gratuită, deci puteți sorbi câte pahare vreți în caz de sete, fără nicio grijă!
Ajuns-am foarte repede și în capitala londoneză, totul frumos și organizat, dar cum eram pentru prima dată prin aceste părți, nu mi-am făcut nicio rezervare din Londra, așa că am plătit destul de mult pentru un bilet de tren.
Sfat!! În orice țară mergeți, verificați on-line dacă se pot face rezervări pentru tren sau autocar, biletele achiziționate on-line și din timp sunt mult mai ieftine!
Cum nu aveam încă o cazare sigură (în cazul în care nu am menționat până acum, deși ni s-a spus că vom sta în colegii, cu o săptămână sau două înainte nu mai erau locuri pentru erasmuși) am fost nevoiți să stăm în regim hotelier la un colegiu din oraș. Toate bune și frumoase până când bateau clopotele dimineața, colegiul fiind lângă catedrală. Ne-am găsit până la urmă și cazare, ceva mai departe, dar cum asta era singura opțiune la vremea respectivă, am acceptat-o așa.
Contract, agent, comisioane, depozit...300 lire pe lună și asta e chiria medie pe aici. Not bad.. Casa arată ok și partea cea mai faină din toate e că nu a mai fost nimeni interesat de ea tot anul universitar! Un living decent, 4 dormitoare, etaj + parter..nu-i prea rău.

(va urma)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Go stats