duminică, 14 noiembrie 2010

Povestea unei mobilități de plasament Erasmus 1

2 Comentarii
Nici nu m-am acomodat prea bine cu plaiurile mioritice și deja îmi imaginez cum va fi următoarea destinație!! Despre ce e vorba? Despre o nouă mobilitate Erasmus pe care am ”prins-o”. Prima a fost de studii, 9 luni în Marea Britanie, acum urmează și a doua mobilitate, cea de plasament, ultima de care mai pot profita.
Fiind prioritar în ceea ce privește  destinația, decizia a fost destul de dificilă, dar totul s-a redus la Marea Britanie sau Olanda? În Marea Britanie am stat 9 luni și m-aș întoarce oricând înapoi cu plăcere! Mi-e foarte dor de Anglia, de peisaje, de atmosfera europeană și multiculturală, dar trebuie să profit de ocazie și să fac dificila alegere de a vedea și altceva, de a lua contactul și cu o altă cultură, de aceea acum am ales să plec în Rotterdam, Olanda!!! Sunt destul de nerăbdător! Știu că această mobilitate e cu totul altceva, față de prima, va fi de o durată mai scurtă, 3 luni sunt puține în comparație cu 9, dar sunt convins că în primul rând va fi interesan!. Îmi doresc din tot sufletul să fie o experiență la fel de plăcută, productivă și frumoasă așa cum a fost și anul de studiu în Durham, Marea Britanie.

2 Responses so far

  1. Diana C. says:

    Salut! As dori si eu sa plec cu o bursa de plasament, preferabil in Anglia. Poti sa ma ajuti si sa imi dai niste link-uri cu asa ceva?

    Multumesc anticipat!
    Diana C.

  2. Admin says:

    Salut Diana! Folosește formularul de contact și voi încerca să te ajut. Succes!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Go stats