duminică, 16 ianuarie 2011

Experienta unei burse ERASMUS 11

2 Comentarii
Abia după ce s-au sfârșit examenele și perioada de ședere a ajuns pe la sfârșit, am putut trage linie și să afirm că bursa Erasmus s-a dovedit a fi una din cele mai frumoase perioade studențești din viața mea! O perioadă plină de împliniri și lucruri frumoase! Lăsând deoparte nostalgia de a fi undeva departe, dorul imens de cei dragi, experiența merită din plin trăită pe o perioadă cât mai mare. Trei luni ar fi prea puține pentru a vedea și a ”gusta” dintr-un sistem de învățământ bine pus la punct și din cultura unei țări pe care nu o poți descoperi cu adevărat într-o viață întreagă! 
Nu vă fie teamă de necunoscut! Viața e o mare aventură unde trebuie să ai curaj să te arunci!

2 Responses so far

  1. Dj daNY says:

    din cate am citit mi se pare ca ai avut o experienta frumoasa ca student Erasmus.
    as vrea sa te intreb in total pe perioada sederii tale in Anglia,aproximativ cati bani ai cheltuit?
    si chiar exista o clauza unde scrie că în cazul unui examen picat se restitue suma primita?...un singur examen..?

  2. Alin Doru says:

    Clauzele contractuale spun ca trebuie sa te intorci cu un anumit numar de credite, 30 pentru un semestru, 60 pentru un an de bursa (din cate imi amintesc). In cazul in care pici un examen, rezulta un numar mai mic de credite, ceea ce impune restituirea sumei de bani.
    Cand am fost eu plecat cuantumul bursei a fost de 4.500 euro. Chiria a fost cam 3000 euro pentru 9 luni (2700 lire), si cred ca am mai cheltuit inca 1000 euro (aproximativ) peste cuantumul bursei, deci un toatal de 5500euro. Sper sa-ti fi fost de ajutor!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Go stats