luni, 14 februarie 2011

Povestea unei mobilități de plasament Erasmus 6

2 Comentarii
Până acum Rotterdamul este un oraș interesant, multicultural, plin de viață, plin de mișcare și de tineri. Nici nu am apucat să plimb prea mult și am găsit un oraș animat de o mulțime de turiști în ciuda vremii capricioase și a soarelui ce nu-și arată prea mult chipul, cel puțin până acum nu a făcut-o. Deja am intrat în ritmul bursei, sau cel puțin mă acomodez, oricum.. în principiu avem de făcut lucruri de țin de practica profilului. Până acum toate sunt bune și frumoase, mereu având ceva de făcut și prea puțin timp liber, tutorele reușind să-și facă treaba cu brio în a ne umple timpul cu diverse activități.

2 Responses so far

  1. Anonim says:

    te iubesc mult si mi-e dor de tine..happy valentine's day!!:*

  2. Hei...uhm....m-am gandit sa dau Cambridge-ul...crezi ca e o idee buna?...adica vreau sa urmez o facultate de limbi straine si ma gandesc, ca aceste xamen imi va deschide mai multe usi...astept un raspuns cu o parere..multumesc.:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Go stats