marți, 3 mai 2011

Povestea unei mobilități de plasament Erasmus 11

0 Comentarii
Privesc în urmă și nu-mi dau seama când s-au scurs aproape trei luni de bursă... Se apropie de sfârșit și acest Erasmus! Îmi pare rău că trebuie să plec, îmi pare bine că mă întorc la cei dragi. Am vizitat o țară deosebit de frumoasă și pe lângă studii am avut timp liber să vizitez toată Olanda.. Amsterdam, Utrecht, Rotterdam, Kinderdyke, Dordrecht, Eindhoven, Gouda, Schiedam, Delft etc. Am întâlnit oameni minunați într-o comunitate internațională de la care îmi va fi foarte greu să-mi iau rămas bun, am învățat foarte multe, iar toată experiența a fost încă o lovitură de daltă pe sufletul meu cioplind urmă inconfundabilă... eternă. Am mai crescut puțin!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Go stats