sâmbătă, 25 iunie 2011

Sparta Rotterdam

1 Comentarii
Răsfoind printre fotografii, le-am găsit și pe cele făcute acasă la Sparta Rotterdam. Parcă ar fi fost ieri când pastorul Calvert ne-a invitat la meci.. Speram totuși să ne invite la una din echipele mari, dar a fost plăcut și așa. Sparta e o echipă din divizia secundă Olandeză, ultimul sezon l-a terminat undeva pe la mijlocul clasamentului, deci nu strălucește. Cu toate acestea, stând pe stadion, totul a părut o evadare din cotidian. O poatră spre lumea sacră a bărbatului, deși profanată uneori de femei, mai ales prin desacralizarea unui astfel de spațiu cu o toaletă pentru tipe! De unde să știu eu că pe un stadion există așa ceva când am intrat!? Oricum, revenind.. Am trăit clipe faine pe stadion la cele două meciuri la care am susținut echipa, mai ales la ultimul meci pe care l-au câștigat cu 3-0 :D. 40 de euro și-un vis împlinit: am văzut Sparta câștigând!

One Response so far

  1. Andrei says:

    cu 10 euro in plus, puteai sa iti mai indeplinesti un vis...:P
    Fortza Sparta!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Go stats