miercuri, 2 mai 2012

Cel mai interesant widget meteo pentru windows.

0 Comentarii

Poate că s-a observat deja pe blog noul widget cu meteo. L-am găsit undeva pe net și la prima vedere mi s-a părut foarte interesant și util. În variata oferită de producători, oferă previziunea meteo doar pe câteva zile, iar în varianta full, previziunea pe 11 zile.
Am fost plăcut impresionat de faptul că fotografiile de fundal pot fi schimbate chiar cu propriile poze, astfel pe cerul din fundal se va suprapune un cer virtual pe care o să vedeți cu o acuratețe destul de mare fazele lunii, dar și poziția soarelui pe cer. De menționat faptul că site-ul programului conține foarte multe peisaje care mai de care mai atractive pentru a fi folosite drept fundal.
Pe lângă aspectul plăcut trebuie să menționez că progrămelul poate fi setat precum screen saver, ceea ce mi se pare chiar plăcut.
Odată instalat, vă puteți juca cu opțiunile oferite explorând fiecare meniu în parte cu destul de mare ușurință, mai ales că el vine și în limba română. Aveți opțiunea de a-l lăsa minimizat lângă ceas, iar la un singur click deschizându-se fereastra din fotografia de mai jos.
Îl puteți downloda de aici, iar pentru un cod de înregistrare al progrămelului, mă puteți contacta folosind formularul de contact.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Go stats