luni, 13 august 2012

Vrei propria ta echipă de fotbal? Managerzone!

0 Comentarii
Mi-am amintit zilele trecute că la un moment dat, prin liceu, aveam o echipă de fotbal pe un site numit managerzone.com. Am fost destul de prins de joc, cu toate că nu am reușit performanțe cu echipa al cărei patron eram. :) 
Ideea din spatele proiectului e destul de interesantă. Site-ul e disponibil în diverse limbi, dintre care și româna, cu toate că mie încă îmi place interfața în engelză. Cânt îți faci cont, primești o echipă în ultima divizie a țării respective (divizia 6 pentru România). În fiecare divizie sunt 12 echipe, se joacă 2 meciuri de ligă pe săptămână, deci într-o perioadă destul de scurtă ai timp să promovezi. 
Trebuie să te ocupi de tactici pentru meciuri, de antrenamente, antrenori, transferuri, finanțe, stadion, amicale... Sper că nu am omis prea multe! Oricum, simulatorul este destul de complex și merită încercat. 
De menționat: 1. trebuie parcurs manualul pentru a înțelege mecanismul din spatele fiecărui aspect pentru a nu regreta mai târziu. Forumul este destul de activ și mereu găsești răspuns la neclarități, și 2. pierzi echipa dacă ești pe minus cu finanțele mai mult de 4 sau 5 săptămâni, (trebuie să o iei de la capăt din divizia 6 cu o altă echipă).  
Per ansamblu chiar merită încercat. 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Go stats