joi, 29 noiembrie 2012

Farmacopeea Europeană în format pdf

8 Comentarii
Cu siguranță sunt mulți dintre voi care ați căutat farmacopeea europeană în format pdf și nu ați găsit-o, dar de acum o puteți descărca din Biblioteca digitală din meniul „Utile”.

8 Responses so far

  1. Anonim says:

    buna

    ma bucur ca am gasit Ph Rom X si pt ca eu sunt pt accesul liber la informatie am gasit Ph Eur 7 si as vrea sa il postati aici

    lasati-mi o modalitate de contact si cum as putea sa o ridic

    e un pic cam mare dar o metoda tot se gaseste

  2. Admin says:

    Bună ziua!
    Scrieți-mi un mesaj folosind opțiunea de contact de sus-dreapta și vom lua legătura.

  3. Anonim says:

    Buna ziua,
    S-a gasit vreo metoda sa puneti Ph Eur 7? Incerc sa o gasesc dar nu reusesc. Ma refer la aceea care are in jur de 3000 de pagini... Am gasit doar cuprinsul dar as avea nevoie de informatii din ea.
    Va multumesc anticipat pentru raspuns.

  4. Buna ziua,nu pot nici de cum descarca farmacopee europeana,nu o gasesc,va rog sa ma ajutati
    Multumesc anticipat

  5. Raluca says:

    Buna ziua! Am incercat sa accesez link-ul respectiv catre Farmacopeea Europeana si nu am primit vreun rezultat. E posibil sa fi expirat? Ma puteti ajuta cumva va rog, as avea nevoie de cateva monografii de acolo.

  6. Andreea says:

    Buna ziua! cine ma poate ajuta si pe mine cu o metoda din Ph Eur? Tot incerc sa dau de ea si nu o gasesc....Am nevoie de metoda (principiul) de dozare (assay) cu acel Anti-Factor Xa sau IIa. Multumesc anticipat!

  7. deea says:

    Buna ziua! cine ma poate ajuta si pe mine cu o metoda din Ph Eur? Tot incerc sa dau de ea si nu o gasesc....Am nevoie de metoda (principiul) de dozare (assay) cu acel Anti-Factor Xa sau IIa. Multumesc anticipat!

  8. Admin says:

    https://copy.com/fktqg3mBKTsH încercați aici.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Go stats